چگونه عمر باتری گوشی مان را افزایش دهیم

نوشتن مقالات مرتبط لوازم خانگی و تعمیرات لوازم خانگی امرسان وظیفه سایت ماست.

چگونه عمر باتری گوشی مان را افزایش دهیم

۴ بازديد
با هر به‌روزرسانی جدید iOS، شکایات در مورد عمر باتری و تخلیه سریع آن افزایش می‌یابد و iOS 14 نیز از این قاعده مستثنی نیست. از زمان عرضه iOS 14، گزارش هایی از مشکلات عمر باتری را مشاهده کرده ایم. و شکایات با هر نسخه جدید افزایش می یابد.
عمر ضعیف باتری در iOS 14 می تواند ناشی از مشکلاتی باشد که اپل باید در نرم افزار برطرف کند، همچنین استفاده بیش از حد از GPS، استفاده زیاد از برنامه ها و بازی های سیستم و غیره.
تعمیر آیفون: تعمیر آیفون: تعمیر آیفون
اگر مخزن باعث عملکرد ضعیف باتری شما شده است، تا زمانی که اپل یک به‌روزرسانی برای رفع آن منتشر نکند، کاری نمی‌توانید انجام دهید، اما اقداماتی وجود دارد که می‌توانید برای به حداکثر رساندن عمر باتری آیفون خود و به حداقل رساندن عواملی که باعث تخلیه آن می‌شوند، انجام دهید. خیلی زیاد. باتری، انجام دهید در این مقاله از مرکز تعمیرات موبایل، به 15 روش برای افزایش عمر باتری آیفون خود می پردازیم تا بتوانید حداکثر استفاده را از آیفون خود ببرید.
چگونه عمر باتری آیفون را افزایش دهیم
آنچه در این مقاله می خوانید
ویدئویی در مورد روش های موثر برای افزایش عمر باتری آیفون و آیپد اپل
زمان و دفعات دسترسی برنامه به مکان خود را محدود کنید
برنامه هایی را که از بلوتوث استفاده می کنند محدود کنید
حالت کم مصرف را روشن کنید.
در صورت امکان از وای فای استفاده کنید
حالت هواپیما را در مناطق کم سیگنال روشن کنید
مطمئن شوید که باتری شما سالم است
مدیریت برنامه هایی که از باتری استفاده می کنند
محدود کردن فعالیت پس‌زمینه راه دیگری برای بهبود عمر باتری آیفون است
تنظیمات ایمیل خود را تغییر دهید
محدود کردن نوتیفیکیشن ها راه دیگری برای افزایش عمر باتری آیفون است
دانلود و به‌روزرسانی خودکار برنامه را غیرفعال کنید.
فعال کردن حالت تاریک راه دیگری برای افزایش عمر باتری آیفون شما است.
برای افزایش عمر باتری آیفون، روشنایی دستگاه را کاهش دهید
قفل خودکار را تنظیم کنید و Wake to Wake را خاموش کنید
مطمئن شوید که همه چیز درست است
ویدئو روشی موثر برای افزایش عمر باتری آیفون و اپل آیپد است
زمان و تعداد دفعاتی را که یک برنامه به مکان شما دسترسی دارد محدود کنید
این ایده خوبی است که تنظیمات موقعیت مکانی خود را کنترل کنید تا از دسترسی برنامه ها به مکان شما به دلایل حفظ حریم خصوصی جلوگیری کنید، اما همچنین می تواند عمر باتری را افزایش دهد. برای دسترسی به تنظیمات خدمات موقعیت مکانی خود، این مراحل را دنبال کنید:
برنامه تنظیمات را باز کنید.
Privacy را انتخاب کنید.
روی Location Services کلیک کنید.
فهرست را مرور کنید و با کلیک بر روی نام هر برنامه در لیست، تنظیمات را تغییر دهید.
شما چهار گزینه ممکن برای تنظیم موقعیت مکانی برای هر برنامه دارید. اگرچه هر چهار گزینه همیشه برای هر برنامه در دسترس نخواهد بود، بسته به کاری که انجام می دهد. می‌توانید بین هرگز، دفعه بعد بپرس، هنگام استفاده از برنامه و همیشه یکی را انتخاب کنید.
عمر باتری آیفون را افزایش دهید
حتما بخوانید: باتری گوشی خود را شارژ کنید
گزینه مطلق
اگر برنامه ای (مانند برنامه نقشه) کاملاً نیاز به اطلاع از موقعیت مکانی شما داشته باشد، گزینه Never مانع از دسترسی برنامه به مکان شما می شود. تنظیم دسترسی به موقعیت مکانی روی Never بهترین گزینه است.
دفعه بعد بپرس
دفعه بعد دوباره بپرسید از برنامه می‌خواهد دفعه بعد با منو از شما بپرسد که آیا می‌خواهید برای تأیید موقت به موقعیت مکانی خود دسترسی داشته باشید. با این تنظیمات، دسترسی به سایت محدود می شود مگر اینکه در پنجره مجوز داده شود.
در حین استفاده از اپلیکیشن
در حین استفاده از برنامه، همانطور که از نام آن پیداست، به برنامه اجازه می دهد مکان شما را تنها زمانی که باز است و در حال استفاده فعال است، شناسایی کند. اگر برنامه را ببندید یا به برنامه دیگری بروید، دسترسی محلی به پایان می رسد.
همیشه
همیشه به برنامه اجازه دهید از موقعیت مکانی شما استفاده کند، خواه روشن یا خاموش باشد. ممکن است باتری زیادی مصرف کند و باید آن را به برنامه هایی که بیشتر به آن نیاز دارید محدود کنید.
بسیاری از برنامه‌ها اطلاعات موقعیت مکانی را می‌خواهند اما برای کار کردن واقعاً به آن نیاز ندارند (به عنوان مثال، یک برنامه بانکی ممکن است بخواهد به مکان دسترسی داشته باشد تا دستگاه‌های خودپرداز اطراف را نشان دهد، که می‌تواند با وارد کردن کد پین نیز انجام شود. موجود است).
می‌توانید سرویس‌های موقعیت مکانی را به طور کامل غیرفعال کنید، اما ممکن است بیشتر افراد مایل به انجام این کار نباشند زیرا می‌تواند با برنامه‌هایی مانند Maps تداخل داشته باشد.
ممنون که تا اینجا با ما بودید مرکز تعمیرات تلفن همراه علاوه بر ارائه مقالات آموزشی تعمیرات تلفن همراه و اخبار روزانه تلفن؛ در زمینه خدمات تعمیرات موبایل اعم از تعمیر گوشی سامسونگ انواع مدل ها و سری ها و همچنین تعمیر آیفون با وجود پیچیدگی و تعمیر گوشی هواوی سابقه درخشانی دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این خدمات، روی لینک آنها کلیک کنید.
برنامه هایی را که از بلوتوث استفاده می کنند محدود کنید
iOS 13 قابلیتی را معرفی کرد که به شما اطلاع می‌دهد زمانی که برنامه‌ای درخواست دسترسی به بلوتوث می‌کند، و تعداد فزاینده‌ای از برنامه‌ها وجود دارند که برای مواردی مانند ردیابی موقعیت و چراغ‌های بلوتوث یا ابزارهای اسکن به بلوتوث گوش می‌دهند. از Chromecast استفاده کنید.
فهرست برنامه‌های خود را با دسترسی بلوتوث بررسی کنید تا مطمئن شوید هیچ برنامه‌ای بدون اجازه شما به طور مخفیانه به منابع بلوتوث در پس‌زمینه متصل نمی‌شود، زیرا این کار باعث صرفه‌جویی در مصرف باتری می‌شود. برای وسایل جانبی دارای بلوتوث، خوب است به برنامه هایی که نیاز به استفاده از بلوتوث دارند اجازه دهید، اما اجازه دسترسی به فروشگاه را ندهید. نحوه دسترسی به تنظیمات بلوتوث:
برنامه تنظیمات را باز کنید.
روی Privacy کلیک کنید.
بلوتوث را انتخاب کنید
برنامه هایی را که برای اجرا نیازی به اتصال بلوتوث ندارند از این لیست غیرفعال کنید. اگر دسترسی به برنامه ای را غیرفعال کنید و یکی از ویژگی های آن به درستی کار نمی کند، به راحتی می توانید دسترسی بلوتوث را دوباره فعال کنید.
همچنین می‌توان بلوتوث را به‌طور کامل خاموش کرد، که می‌تواند در مصرف باتری صرفه‌جویی کند، اما برای اکثر مردم ایده خوبی نیست زیرا بلوتوث برای AirPods، Apple Watch و سایر لوازم جانبی استفاده می‌شود.
حالت کم مصرف را روشن کنید
حالت کم مصرف چند سالی است که وجود دارد، اما اگر نگران عمر باتری هستید، بهتر است این کار را انجام دهید. کارهای پس‌زمینه مانند دانلودهای پس‌زمینه را به حداقل می‌رساند و به سرعت صفحه نمایش شما را در حالت بی‌کار خاموش می‌کند.
هنگامی که باتری آیفون شما 20 درصد است، یک پاپ آپ برای فعال کردن حالت خواب ظاهر می شود، اما می توانید هر زمان که بخواهید از طریق Control Center با ضربه زدن روی نماد باتری یا با درخواست از سیری، آن را فعال کنید. این حالت در برنامه تنظیمات نیز موجود است:
تنظیمات را باز کنید.
به پایین اسکرول کنید و روی باتری ضربه بزنید.
حالت کم مصرف را فعال کنید.
هنگامی که حالت کم مصرف روشن است، نماد باتری در بالای آیفون شما زرد می شود تا به شما اطلاع دهد که فعال است. برخی از افراد دوست دارند حالت کم مصرف را همیشه روشن نگه دارند، اما به خاطر داشته باشید که زمانی که آیفون در حال شارژ شدن است، به طور خودکار خاموش می شود، بنابراین باید به طور منظم آن را روشن نگه دارید.
حالت باتری کم آیفون
در صورت امکان از وای فای استفاده کنید
WiFi انرژی کمتری نسبت به اتصال اینترنت تلفن شما مصرف می کند، بنابراین برای به حداکثر رساندن عمر باتری، اپل توصیه می کند در صورت امکان به Wi-Fi متصل شوید. به عنوان مثال، Wi-Fi باید در خانه یا محل کار روشن باشد که باعث صرفه جویی در داده های تلفن همراه و افزایش عمر باتری آیفون می شود.
حالت هواپیما را در مناطق کم سیگنال فعال کنید
وقتی در منطقه‌ای هستید که هیچ پوشش تلفن همراه یا سیگنالی وجود ندارد، آیفون در حین جستجوی سیگنال یا تلاش برای اتصال باتری را خالی می‌کند. اگر پوشش سیگنال موبایل ضعیف است، بهتر است حالت هواپیما را روشن کنید زیرا با سیگنال ضعیف کار زیادی نمی توانید انجام دهید. حالت هواپیما از جستجوی بی‌پایان یک سیگنال آیفون شما جلوگیری می‌کند و تا زمانی که به جایی با اتصال بهتر برسید، در باتری صرفه‌جویی می‌کند.
از دیگر خدمات مرکز تعمیرات موبایل می توان به تعویض صفحه نمایش ال سی دی برندهای مختلف گوشی موبایل مانند سامسونگ، آیفون، هواوی و ... اشاره کرد، همچنین اگر به دنبال تعمیرگاه معتبر برای تعمیر گوشی شیائومی خود هستید، مرکز تعمیرات موبایل حق می باشد. انتخاب برای شما
مطمئن شوید که باتری سالم است
تخلیه باتری می تواند ناشی از باتری قدیمی باشد که دیگر در شرایط بهینه کار نمی کند. می توانید وضعیت باتری را به صورت زیر بررسی کنید:
برنامه تنظیمات را باز کنید.
به پایین اسکرول کنید و روی Battery ضربه بزنید.
سلامت باتری را انتخاب کنید.
در بخش سلامت باتری، لیستی از حداکثر ظرفیت وجود دارد، اندازه گیری ظرفیت باتری در مقایسه با آخرین. اگر ظرفیت کمتر از 80 درصد است، می توانید به دنبال باتری جدید بگردید.
سلامت باتری آیفون
برای اطمینان از سالم ماندن باتری آیفون برای مدت طولانی‌تری، می‌توانید بهینه‌سازی شارژ باتری را در بخش سلامت باتری در برنامه تنظیمات فعال کنید. Battery Optimizer به آیفون اجازه می دهد تا برنامه شارژ شما را یاد بگیرد تا بتواند تا زمانی که به شارژ بیش از 80 درصد نیاز داشته باشید صبر کند.
به عنوان مثال، اگر گوشی خود را یک شبه به برق وصل کنید، باتری بهینه ساز باتری آیفون شما را 80 درصد نگه می دارد و آن را نزدیک به زمانی که از خواب بیدار می شوید شارژ می کند، بنابراین باتری قدیمی می شود.
اپل همچنین برای جلوگیری از آسیب دائمی باتری در اثر گرما یا سرما، و همچنین برداشتن برخی اشیاء در حین شارژ شدن، توصیه می‌کند از دماهای شدید اجتناب کنید. اگر آیفون شما هنگام شارژ داغ می شود، بهتر است قاب گوشی را بردارید تا باتری آن برای مدت بیشتری سالم بماند.
برنامه های مصرف کننده باتری را مدیریت کنید
آیفون به شما می‌گوید کدام اپلیکیشن بیشترین باتری را مصرف می‌کند، بنابراین می‌توانید مطمئن شوید که هیچ چیز باتری شما را خالی نمی‌کند بدون اینکه بدانید. با باز کردن برنامه تنظیمات و ضربه زدن روی بخش باتری، می توانید آمار مصرف باتری خود را بررسی کنید.
نمودارهایی وجود دارد که می توانید سطح باتری را در 24 ساعت یا 10 روز گذشته ببینید و همچنین بفهمید کدام برنامه ها بیشتر از آنها استفاده کرده اند. اگر برنامه ای وجود دارد که به آن نیاز ندارید و به نظر می رسد که باتری زیادی مصرف می کند، می توانید آن را حذف کنید.
برای برنامه‌هایی که نیاز دارید، می‌توانید تعیین کنید که برنامه چقدر باید برای کاهش مصرف باتری استفاده شود.
این بخش همچنین به شما می گوید که برنامه ها چقدر از زمان استفاده از بازخوانی برنامه پس زمینه استفاده می کنند.
محدود کردن فعالیت در پس‌زمینه راه دیگری برای افزایش عمر باتری آیفون است
محدود کردن فعالیت در پس‌زمینه راه دیگری برای افزایش عمر باتری آیفون است. هر دو برنامه شخص اول و شخص ثالث از ویژگی‌های به‌روزرسانی پس‌زمینه برای تازه کردن خود حتی زمانی که باز نیستند، مانند دریافت ایمیل‌ها، استفاده می‌کنند. اعلان‌های ایمیل و بارگیری‌ها به‌روزرسانی، تا همیشه آماده باشید.
به‌روزرسانی برنامه پس‌زمینه می‌تواند بر عمر باتری تأثیر بگذارد، بنابراین خاموش کردن آن به عمر باتری شما کمک می‌کند. می‌توانید به‌روزرسانی برنامه پس‌زمینه را به طور کامل خاموش کنید یا انتخاب کنید کدام برنامه‌ها می‌توانند در پس‌زمینه بازخوانی شوند.
برنامه تنظیمات را باز کنید.
General را انتخاب کنید.
Background App Update را انتخاب کنید.
از اینجا می‌توانید دوباره روی گزینه پس‌زمینه رفرش ضربه بزنید تا تعمیر گوشی اپل شما با موفقیت انجام شود. یا انتخاب کنید که فقط زمانی روشن شود که به WiFi متصل است، که از باتری به عنوان بارگیری داده های تلفن همراه استفاده می کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.